جلب رضایت مشتری تنها در لحظهی تحویل خودرو نیست
این روزها که تب سفر و گشتوگذار داغ است نیاز به داشتن خودروی شخصی هم افزایش یافتهاست. گروه مدیرانخودرو که در سالهای اخیر توانسته با جلب اعتماد خریداران در بخش فروش و خدمات پسازفروش، تنور خرید خودرو را داغ نگه دارد، با بهروزرسانی خدمات و امکانات خود گام دیگری برای آسایش خریداران برداشته است.
هادی حقپرست، مدیریت نمایندگی مدیرانخودرو حقپرست در ساری، تعهد به اعتماد و انتخاب خریداران را عامل اصلی موفقیت این گروه در فروش میداند، او دراینباره گفت: باتوجه به شرایط موجود که خودروهای مدیران خودرو به صورت پیشفروش یا فروش قطعی به مشتری عرضه میشود، تلاش کردهایم تا با تحویل زودتر از موعدِ خودرو به خریداران، به اعتماد آنها پاسخ دهیم.
حقپرست به فروش بالای خودروهایX22 و تیگو ۵ در دو تیپ اشاره کرد و افزود: در چند ماه اخیر به دلیل کیفیت خوب محصولات چری و امویام، شاهد استقبال بیشتری از سوی علاقهمندان به محصولات مدیرانخودرو بودیم، دو تیپ جدید خودروی تیگو ۵، باتوجه به تغییرات بهروز مانند سنسور سپر جلو، جیپیاس، تودوزی دورنگ و مانیتورهایی با اندازههای بزرگتر برای رفاه خریداران، فروش بالایی در ماههای گذشته داشتهاند. در حقیقت قیمت مناسب و امکانات بهروز سبب شد تا این خودروها طرفداران بیشتری داشته باشند.
حقپرست با تاکید بر تعهد همیشگی شرکت مدیرانخودرو به خریداران ادامه داد: به اندازهی فروش، به خدمات پسازفروش هم پایبندیم. جلب رضایت مشتری تنها در لحظهی تحویل خودرو نیست و پس از آن در خدمات پسازفروش نیز در کنار آنها هستیم. با گذشت ۱۲ سال از آغاز فعالیت شرکت، همواره تلاش بر این بوده تا با ارائه خدمات مناسب به تعهدات خود پایبند باشیم و تا امروز با افزایش آپشنهای خودرو و ارائه خدمات پشتیبانی در کنار تنوع محصولات، به این اصل مهم عمل کردیم.