یکی از گران‌قیمت‌ترین شاسی بلندهای تولیدی بازار کشور چری تیگو ۷ می‌باشد که حدود ۱٫۵ سال از حضورش در بازار می‌گذرد و البته در این مدت با افزایش قیمت قابل‌توجهی روبرو بوده است. تیگو ۷ پرچم‌دار محصولات چری در ایران بوده و واضح است که این شرکت امیدهای زیادی برای درخشش آن در بازار داشته است. البته به حق باید گفت تیگو ۷ یک سر و گردن از سایر هم‌وطنان خود بالاتر بوده و از طراحی جذاب و دینامیک، امکانات قابل‌توجه و کیفیتی قابل‌قبول سود می‌برد.
با توجه به حضور چندماهه در کشور و همچنین بازخوردهایی که از مشتریان و بازار به دست آمده، چری و بازوی داخلی آن یعنی مدیران خــودرو در آینــده‌ای نزدیک اقدام به معرفی نسخـــه‌ی بهبــود یافته یا به اصطلاح فیس لیفت شده‌ی تیگو ۷ خواهند کرد.


باید به این نکته اشاره کرد که مدل های فعلی تیگو ۷ نسبــت به مــدل های ابتدایی عـــرضه شده در بازار با دو تفــاوت تحویل مشتریان شدند که یکی سپر جلو با عناصر مشکی یکـــدست در بخـــش زیرین بوده و دیگـــری هم در سپر عقب و استفـــاده از خروجی‌های اگزوز دوگانه و غیرواقعی بوده است. در واقع چری به هیچ‌ گونه تغییر ظاهری در تیگو ۷ فیس لیفت اشاره نکرده و تمامی تغییرات در کابین رخ داده‌اند. البته تنها تغییر ظاهری استفاده از رینگ‌های جدید است و در صورت وجود دیگر تغییرات ظاهری خبر آن به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.


اما کابین تیگو ۷ فعلی اگرچه طراحی یکدست و نسبتاً مدرنی داشته اما انتقاداتی هم به آن وجود داشته که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به پلاستیک‌های سفت و خشک‌ روی داشبورد و همچنین استفاده از برخی عناصر بکار رفته در خودروهای ارزان‌تر همچون ام وی ام X22 اشاره کرد. چری نیز دقیقاً همین بازخوردها را دریافت کرده و اقدام به رفع آن‌ها کرده است.
در تیگو ۷ فیس لیفت بجای تریم نارنجی یا آجری رنگ روی داشبورد، صندلی‌ها و پانل درب‌ها از رنگ قهوه‌ای تیره استفاده شده که قطعاً ظاهر لوکس‌تری را به ارمغان آورده است.
شاید مهم‌ترین تغییر کابین که کاملاً هم موردپسند مشتریان ایرانی است حذف ترمزدستی سنتی و استفاده از ترمز پارک الکترونیکی و اتو هلد می‌باشد. استفاده از این ویژگی‌ها باعث بهبود نمای کنسول شده است. همچنین دکمه‌های مربوط به گرم‌کن صندلی‌ها نیز تغییر یافته و اهرم گردان کنسول شده است. همچنین دکمه‌های مربوط به گرم‌کن صندلی‌ها نیز تغییر یافته و اهرم