درباره ی ما

خدمات مشتری یک نیست
بخش، آن

نمایندگی مجاز مدیران خودرو ( حق پرست ) با هدف واردات و صادرات و خدمات پس از فروش انواع خودروهای روز، همچنین تحقیق و توسعه در زمینه  خودرو و صنعت خودروسازی در سال 1390 در شهرستان ساری راه اندازی شد.

مدیریت:

نمایندگی مجاز حق پرست با مدیریت مهندس هادی حق پرست با رویکرد مشتری مداری و پیاده سازی استاندارد های لازم توانسته است جایگاه ویژه ای در وضعیت خودرو به دست آورد. نمایندگی حق پرست توانسته است با الگو برداری از شرکتهای موفق در کشور ، در زمان محدود به موفقیت های بسیاری در زمینه ارتقا علمی و عملی دست پیدا نماید. همچنین تعداد زیادی از مدیران متخصص و کارشناسان فنی را از  شهرستان و استان را جذب کرده است. در همین حال نمایندگی، مفهوم بین المللی ” حق با مشتری است” را مورد توجه قرار داده است.

فروش: این نمایندگی از طریق کیفیت بالا، قیمت مناسب و محصولات به صرفه  خود موفق به جلب اعتماد مشتریان گردیده است.

چشم انداز:
ما باور داریم برای کسب رضایت مشتری، محصولاتی متنوع و با کیفیت و خدماتی درخور شان و منزلت مصرف کنندگان با اتکا بر دانش محوری، فرآیند گرایی، بهبود مستمر ارائه نمائیم.

همچنین این شرکت در راستای توجه به مسئولیت های اجتماعی خود در سال 1394 رتبه ی برتر در بین 120 نمایندگی مجاز مدیران خودرو  را کسب نموده است.

نوآوری در خدمات بر مدار رضایتمندی مشتری

سال 1392 که همراه با یک گروه 10 نفره کارمان در عرصه خدمات خودرویی را با تأسیس یک مجتمع فنی-یدکی آغاز کردیم، اهدافی را برای این مجموعه در نظر گرفتیم که شاید آن زمان بلندپروازانه به نظر می‌رسد. از ابتدای کار روی تبلغیات محیطی و رسانه‌ای متمرکز شدیم و تلاش کردیم برای مجموعه‌ای که خدمات خودرویی را در مازندران با ساختاری جدید و سازمان‌یافته و هدفمند به مشتریان ارائه می‌کند، به شکلی متفاوت تبلیغات را انجام دهیم. استفاده از ظرفیت‌های تبلیغات محیطی و همچنین رسانه‌های محلی نخستین گام برای شناساندن فرصت متفاوت دریافت خدمات خودرویی به مشتریان مرکز استان و حتی شهرهای اطراف بود. متفاوت از این جهت که مجتمع ما در ارائه خدمات از ابتدا وجه تمایزهایی با سایر مجموعه‌های خدمات خودرویی استان داشت و با این که از ابتدا نمایندگی نبود، به سبک نمایندگی‌های به روز شرکت‌های خودروساز طراحی شد. برای احترام به مشتری و آسان‌تر شدن انجام کارها و افزایش سرعت ارائه خدمات فنی، بخش پذیرش و امور اداری از همان ابتدا در مجموعه فعال شد تا اصل مهم و پایه‌ای مد نظر ما یعنی «رضایتمندی مشتری» به بهترین شکل مورد توجه قرار گیرد.
بنا به تجربه‌ای 10 ساله‌ای که در مدیریت نمایندگی شرکت‌های خودروساز داشتم و همچنین فعالیت دو تن از برادران در عرصه خدمات خودرویی، مجموعه خدمات فنی-یدکی حق‌پرست را با ایده‌های نوین در ارائه خدمات راه‌اندازی کردیم و خوشبختانه خروجی این تلاش‌ها پس از مدتی جلب توجه صدها مشتری در مرکز استان و شهرهای اطراف بود. تا جایی که به واسطه مطرح شدن نام این مجموعه، از سال 1394 با دعوت شرکت مدیران خودرو با کد نمایندگی 355 به عنوان یکی از نمایندگی‌های این شرکت برای عرضه محصولات MVM و CHERY و همچنین ارائه خدمات پس از فروش این خودروها فعالیت‌مان در مسیری متفاوت و جدید قرار گرفت.
در دوره جدید فعالیت مجموعه تصمیم گرفتیم با قدرت و جدیت بیشتری نسبت به گذشته خدمات ارائه کنیم که خوشبختانه این تلاش‌ها نیز نتیجه‌بخش بود و سبب شد در همان سال اول کسب نمایندگی، به عنوان نماینده برتر استان در بخش فروش معرفی شویم و بابت کسب این رتبه نیز به شرکت خودروساز در چین دعوت شدیم. با استمرار برنامه‌هایی که برای ارائه خدمات متفاوت به مشتریان داشتیم، در سال 1395 نیز یکی از نماینده‌های برتر استان معرفی شدیم و سال 1396 در از نظر ارائه خدمات در بین 10 نمایندگی برتر کشور قرار گرفتیم.
در ارائه خدمات اعم از فروش محصولات و خدمات پس از فروش نیز سعی کردیم از نظر مکانی و تجهیزات متفاوت عمل کنیم. مجموعه دارای دو واحد فروش در دو نقطه از شهر است تا دسترسی مشتریان و شهروندان به مراکز آسان‌تر باشد. همچنین طب ایده شرکت مدیران خودرو، یک شعبه ویژه خودروهای کارکرده این شرکت تأسیس شده که یکی از نخستین‌ نمایندگی‌های کشور در اجرای این ایده بودیم.
واحد خدمات پس از فروش نیز در فضای 3 هزار متری با به‌روزترین تجهیزات خدمات فنی خودرویی مشغول فعالیت است و این نمایندگی را به یکی از مجهزترین نمایندگی‌های شمال کشور تبدیل کرده است.
برای افزایش رضایتمندی مشتریان علاوه بر خدمات ویژه در نمایندگی، طرح‌های منحصربه‌فردی را نیز اجرا کردیم. سال 1398 برای نخستین بار در استان برنامه تست درایو محصولات شرکت مدیران خودرو را با حضور مدیران شرکت در پارکینگ استادیوم شهدای ساری اجرا کردیم که استقبال خوبی از این طرح شد. مشتریانی که مایل به خرید خودروهای شرکت بودند می‌توانستند در این برنامه خودروهای مد نظرشان را تست کنند. خودروی Arrizo6 نیز که آن زمان محصول جدید مدیران خودرو بود و هنوز عرضه نشده بود در این برنامه تست شد. کمپین چری‌سواران و تور یک روزه تفریحی آموزشی نیز ویژه مشتریان شاخص این نمایندگی بود که در ادامه برنامه‌های ویژه باشگاه مشتریان نمایندگی کد 355 مدیران‌خودرو انجام شد و ادامه خواهد داشت. برنامه‌های باشگاه مشتریان این نمایندگی رو به گسترش است و اقداماتی مانند طراحی و صدور کارت ویژه مشتریان برای افزایش خدمات و ارائه مشوق‌های بیشتر به مشتریان در دست اجراست.
برای سال 1399 نیز برنامه‌های زیادی داشتیم که متاسفانه به دلیل شیوع کرونا نتوانستیم انجام دهیم. اما در چشم‌انداز مجموعه گسترش فضای خدماتی مد نظر قرار دارد که به احتمال زیاد در 6 ماهه دوم 1400 یا اوایل 1401 با اضافه شدن هزار متر دیگر به فضای فنی مجموعه اجرا می‌شود.
همه این موفقیت‌ها به پشتوانه تلاش کارکنان مجموعه و رضایتمندی مشتریان در شرایطی کسب شده که رقابت یک نمایندگی در شهرستان با نمایندگی‌های کلانشهرهایی مانند تهران، اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد و حتی استان گیلان بسیار سخت است. چرا که در ارزیابی کیفیت خدمات نمایندگی‌ها، شاخص‌ها به مسائلی مانند تعداد جمعیت، سبک زندگی و خیلی از مسائل‌ جمعیتی دیگر وابسته هستند که از این نظر ساری با این کلانشهرها قابل قیاس نیست. یعنی با تعداد مشتریان کمتر بالاترین امتیازات از نظر استانداردهای مد نظر شرکت را توانستیم کسب کنیم. در واقع نمایندگی حق‌پرست از بین حدود 40 نمایندگی موجود در کلانشهرها توانسته طی سال‌های اخیر بین 3 نمایندگی برتر کشور قرار بگیرد که این موضوع اهمیت و ارزش موفقیت‌های کسب شده را بیشتر می‌ند.
امروز سرمایه مهم این مجموعه و نمایندگی کد 355 حق‌پرست ساری با 35 نفر پرسنل متعهد، رضایت صدها مشتری از خدمات ارائه شده توسط این مجموعه و اعتمادی است که به کارکنان و مجموعه مدیریت این نمایندگی دارند. به پشتوانه همین رضایتمندی نیز در سال 2018 عملکرد این نمایندگی ما در بخش فروش سبب شد که به عنوان نمایندگی برتر کشور انتخاب شود. در این سال موفق شدیم رتبه یک ISQI را کسب کنیم و همچنین در رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش نیز رتبه دوم کشور را به دست آوردیم. با تلاش شبانه‌ورزی کارکنان مجموعه و به واسطه اعتماد و رضایت مردم، تنها نمایندگی کشور بودیم که در سال 2018 در 3 بخش ارزیابی از 6 بخش تقدیر شد.
تمام تلاش‌مان را به کار گرفتیم تا این روند ادامه داشته باشد و در جلب رضایت مشتریان بهتر از گذشته عمل کنیم که نتیجه این تلاش‌ها در ارزیابی‌ سال‌های 2019 و 2020 اعلام خواهد شد.

امکانات ما

خدمات شبانه روزی و مشاوره رایگان

“ما بر آنيم تا در جهت کسب حداکثر رضايت مشتريان با برقراري ارتباط دو طرفه از نظرات ايشان در جهت بهبود کيفيت محصولات و خدمات بهره برده و پاسخگو يي مناسب برای شکايتهاي احتمالي از طريق بکار گيری اقدامات اصلاحی و پيشگيرانه با حفظ احترام متقابل باشيم .
لذا برای رسيدن به اين مهم استانداردهای ISO 9001:2015, ISO10002:2018, ISO 10004:2018 را به عنوان الگو انتخاب نموده و کليه پرسنل سازمان خود را متعهد به اجرا آن می دانند.”

  • – برقراري ارتباط دوطرفه و شنيدن صداي مشتري
  • – بررسي شکايات و درخواستها در کوتاهترين زمان ممکن
  • – توجه به ديدگاهها و خواسته هاي مشتريان

 

برای دریافت فایل فلوچارت اینجا کلیک کنید

  • برنده کیفیت در خدمات در دو سال پیاپی از سازمان ISQI
  • با چهارشعبه فعال در منطقه ساری (مازندران)
  • پاسخگویی 24 ساعته در 7 روز هفته

تأمین فوری قطعات یدکی و ارائه خدمات ویژه به مشتری

بخش قابل توجهی از جلب رضایت مشتریان در هر کسب و کاری به مراحل پس از عرضه کالا یا خدمات بستگی دارد. کیفیت خدمت ارائه شده، شکل ارائه خدمات پس از فروش و تأمین قطعات مورد نیاز برای تعمیر و بهسازی کالا یا تضمین خدمت ارائه شده، ارائه خدمات جنبی و همچنین پیگیری میزان رضایت مشتری بعد از دریافت خدمات پس از فروش مواردی هستند که در توسعه بازار یک مجموعه اقتصادی تولیدی یا خدماتی تاثیر بسزایی دارند.

در مجموعه نمایندگی کد 355 مدیران خودرو تلاش شده تا همه این موارد به شکل چشمگیر و ویژه مورد توجه قرار بگیرند. «حمید حق‌پرست» از سال 1393 مسئولیت انبار و مدیریت داخلی و امور اداری خدمات پس از فروش این مجموعه را بر عهده دارد و با اشاره به پذیرش روزانه 15 تا 20 خودرو برای دریافت خدمات فنی و پس از فروش در این نمایندگی می‌گوید: هر ماه بین 300 تا 350 خودرو برای دریافت خدمات پس از فروش یا خدمات فنی به این مجموعه مراجعه می‌کنند. فعالیت این بخش از 8 صبح آغاز می‌شود و تا 17:30 ادامه دارد. هر روز تا 10 صبح پذیرش داریم. اما در صورتی که ظرفیت مجموعه برای پذیرش تکمیل نشده باشد پس از ساعت 10 نیز پذیرش می‌کنیم.

او می‌افزاید: پذیرش خودرو، درخواست برای تأمین قطعه از انبار مجموعه یا انبار شرکت، هماهنگی با انبار یا سالن‌های تعمیرگاه و همچنین موارد مربوط به ترخیص خودرو توسط امور اداری مجموعه انجام می‌شود. خوشبختانه در این مجموعه توانستیم با جلب رضایت مشتریان به دلیل توجه به اصول مشتری‌مداری، رتبه یک ارزیابی سازمان صنایع در بخش خدمات پس از فروش را کسب کنیم.

خدمات ویژه مشتریان

در بخش خدمات امور اداری 8 نفر برای انجام امور گارانتی، پذیرش، ISQI، CRL، امداد و پشتیبانی مشغول به کار هستند. به گفته مدیر داخلی و امور اداری خدمات پس از فروش نمایندگی حق‌پرست مدیران خودرو، در این مجموعه به همه مراجعانی که خودروهایMVM  و CHERY دارند خدمات ارائه می‌شود، اما مشتریان اصلی نمایندگی برای دریافت خدمات در اولویت هستند. با این حال بسیاری از مشتریان خدمات هم از شهرهای دیگر هستند که خدمات با کیفیت استاندارد به آن‌ها ارائه می‌شود.

او به ایجاد باشگاه مشتریان نمایندگی حق‌پرست نیز اشاره می‌کند و می‌افزاید: یک سری خدمات فنی ویژه برای مشتریان ثابت و شاخص نمایندگی در نظر گرفته شده که شامل ارائه تخفیف‌های ویژه، کمپ‌های تفریحی، سرویس‌دهی ویژه دوره‌ای برای اعضای باشگاه مشتریان و برخی خدمات دیگر است.

علاوه بر این خدمات جانبی، خدمات ویژه دیگری نیز در این مجموعه برای مشتریان و مراجعه‌کنندگان در نظر گرفته شده است. ایجاد اتاق انتظار داریم مجهز به اینترنت رایگان، سیستم پذیرایی، کتابخانه، تلویزیون، وسایل سرگرمی و همچنین یک تلویزیون متصل به دوربین مداربسته تعمیرگاه برای مشاهده فرآیند تعمیر خودرو در این مجموعه ایجاد شده است.

تأمین فوری قطعات

حق‌پرست مدیریت انبار تأمین قطعات در نمایندگی برای انجام تعمیرات خودرو را نیز بر عهده دارد. به گفته او این نمایندگی دارای چهار انبار قطعات یدکی است که شامل قطعات مصرفی، روغن، بدنه و اقلام پرمصرف همه انواع خودروهایMVM  و CHERY می‌شود.

او اظهار می‌کند: تقریبا همه قطعات ضروری و پرمصرف را با هزینه نمایندگی در انبار موجود داریم. اما اگر هم قطعه‌ای نداشته باشیم به شرکت درخواست می‌دهیم و طی 24 تا 48 ساعت قطعه را تأمین می‌کنیم. با توجه به این که MVM  و CHERY خدمات پس از فروش بهتری نسبت به سایر خودروهای چینی در کشور دارند خوشبختانه مشکل خاصی در تأمین قطعات نداریم. اما برای این که در ارائه خدمات با مشکل مواجه نشویم برخی قطعات را به منظور صرفه‌جویی در زمان و افزایش سرعت در تحویل خودرو به مشتریان با هزینه خود نمایندگی تهیه می‌کنیم و در انبار قرار می‌دهیم.

به گفته حق‌پرست، 12 نمایندگی شرکت مدیران خودرو در مازندران وجود دارد که نمایندگی کد 355 طی سال‌های اخیر و از آغاز فعالیت تا کنون یکی از سه نمایندگی برتر این شرکت در مازندران به شمار می‌آید.

آنچه مشتریان ما می خواهند !

اعضای تیم ما

۰۹۳۵۸۰۲۹۰۹۰
نوید یاراحمدی
مدیر فروش
09114810120
امیرعلی رزاقی
فروش
09358153338
حمید حق پرست
خدمات
هادی حق پرست
مدیرمجموعه