Warning: file_get_contents(/home/t355ir/public_html/wp-content/themes/kallyas/demo/all-demos): failed to open stream: No such file or directory in /home/t355ir/public_html/wp-content/themes/kallyas/functions.php on line 6
«هنر در حرکت»: نوآوری فونیکس در بازی نور و سایه – نمایندگی حق پرست ساری – کد 355
نماینده برتر خدمات پس از فروش مدیران خودرو و فونیکس

نمایندگی حق پرست ساری - کد 355

  • سبد خرید
    سبد خرید شما خالی است.
  • صفحه اصلی
  • محصولات
    • MVM
      • MVM X22 PRO MT
      • X33Cross
      • X55 PRO IE
      • ARRIZO 5 IE FL
    • FOWNIX
      • TIGGO 7 PRO PREMIUM
      • Arrizo 6 GT
      • FX Premium
      • Arrizo 6 PRO
      • Tiggo 8 PROMAX IE
      • Tiggo 8 PRO Eplus
  • اخبار
    • اخبار نمایندگی حق پرست
    • مدیران خودرو
    • ماهنامه
    • ویدئوها
    • معرفی خودرو
    • تکنولوژی
    • تست درایو
  • خدمات پس از فروش
  • شرایط فروش
  • درباره ما
    • تیم نمایندگی
    • تماس با ما
    • پیشنهادات
  • آپاراتآپـــــارات
  • پیش ثبت نامپیـــــش ثبـــــــت نام
تست درایو خودرونوبت دهی خدمات
  • صفحه اصلی
  • اخبار و مقالات
  • اخبار
  • «هنر در حرکت»: نوآوری فونیکس در بازی نور و سایه

«هنر در حرکت»: نوآوری فونیکس در بازی نور و سایه

چهارشنبه 30 شهریور 1401 / نوشته شده در اخبار, معرفی خودرو

«هنر در حرکت»: نوآوری فونیکس در بازی نور و سایه

مدیران خودرو به دنبال سال‌های تحریم و رکود کشور در زمینه طراحی خودرو، مدتی طولانی شاهد نمایش خودروهایی با ظاهر مشابه در خیابان‌های ایران است.

بازار؛ گروه خودرو: به دنبال سال‌های تحریم و رکود کشور در زمینه طراحی خودرو، مدتی طولانی شاهد نمایش خودروهایی با ظاهر مشابه در خیابان‌های ایران بودیم. بازاری خسته‌کننده و پرتکرار که مدیران خودرو با برند لوکس خود (فونیکس)، برای دمیدن روح تازه در آن کوشیده است.

برند فونیکس که با هدف تحول و نوآوری در بازار خودرو ایران ظهور کرد، طی مدت کوتاه ورود خود به این عرصه توانست تحول قابل توجهی در طراحی خودروهای موجود در بازار ایجاد کند. در زمینه طراحی، این برند تا کنون از فلسفه «زندگی در حرکت» یا Life In Motion بهره برده است که در ظاهر نخستین خودروهای عرضه شده توسط این برند از جمله تیگو 8 پرو، تیگو 7 پرو، به خوبی حس می‌شود. در این زبان طراحی، چراغ‌های LED، جلوه‌ای از تکنولوژی را تداعی می‌کند و کابین مجلل با امکانات و طراحی داخلی زیبا، ابعاد لوکس بودن در خودروهای تیگو را مضاعف می‌سازد.

فونیکس در ادامه نوآوری‌های خود قصد دارد برای دسته‌ای از محصولات آتی که به طور خاص، قشر جوان موسوم به نسل زی Gen-Z (متولدین 1997 تا 2012 میلادی) را هدف قرار می‌دهد از فلسفه «هنر در حرکت» یا Art In Motion استفاده کند.

فلسفه طراحی هنر در حرکت

در قلب فلسفه «هنر در حرکت»، این ایده وجود دارد که طراحی در عین کاربردی بودن، می‌تواند فوق العاده زیبا نیز باشد. این فلسفه طراحی را باید از بیرون دید، لمس نمود و پشت فرمان تجربه کرد. این مفهوم، طراحی را از منظر توسعه و تعادل، بین حرکت و سکون می‌بیند؛ از همین رو فضای آزادتر و شکیل‌تری را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. سبکی از طراحی که با دنیای واقعی و زمینی ما فاصله دارد و از این رو می‌تواند مورد استقبال نسل جوان باشد. از همین روست که سبک طراحی «نور و سایه» به کار گرفته شده تا زیبایی متمایز و پویای خود را لحظه به لحظه نمایش دهد. از همین گذرگاه، بی‌نهایت امکان برای ترکیب با شکوه نور و سایه به تصویر کشیده می‌شود.

این رویکرد از طراحی در دنیای امروز، پاسخگوی ترجیحات نسل جوان است و از همین رو می‌تواند خواست مصرف‌کنندگان جهانی را تامین کند. تولد زبان طراحی «هنر در حرکت»، در واقع سبکی عالی برای برجسته کردن شخصیت مشتریان جوان است. طراح محصول معتقد است این اصطلاح، ترکیب هیجان با فناوری پیشرو است: چیزی فراتر از ایجاد ادراک بصری علمی-تخیلی و آینده‌نگر.

مفهوم «جهان موازی» شباهت‌های زیادی با شرایط زندگی نسل جوان در دوره جدید دارد: آن‌ها در بازی‌های اجتماعی خود به دنبال «آزادی» و «استقلال» هستند و از فناوری «واقعیت افزوده» استفاده می‌کنند تا دنیای مجازی منحصر به خودشان را بسازند. درست مثل «جهان‌های موازی»، سرنشینان این خودرو هم حین تجربه صحنه‌های چشم‌نواز اطراف، از سفر رویایی خود لذت می‌برند. هدف «هنر در حرکت»، ارائه یک زبان طراحی است که به بهترین وجه ممکن برای جوانان در دنیای امروز تعبیر شود و روندی سورئال در طراحی جهانی خود را رهبری کند.

فونیکس با ارائه زبان طراحی جدید خود که جلوه‌های پویا و مدرن آن پیش از هر چیزی به چشم می‌آید، تحول بزرگی در بازار خودرو ایران ایجاد خواهد کرد. این برند در تصمیم خود برای ارائه محصولات آتی، مساله تجربه مشتری را در رأس قرار داده و مشتریان را بیش از همیشه برای ظهور نسل جدید خودروهای خود، کنجکاو می‌بیند. انتظار می‌رود در محصول آتی برند فونیکس در ایران که به‌عنوان «FX» شناخته خواهد شد، برای نخستین بار شاهد ظهور این سبک طراحی باشیم.

شما می توانید مطالب مرتبط دیگری را نیز در اینجا ببنید

اولین تصاویر بدون پوشش از چری تیگو 9 منتشر شد، نسخه چینی رنج روور ولار؟
فونیکس آزمایشگاه‌های بل خود را می‌سازد
بررسي خودرو ايكس 55

آدرس نمایندگی

شعبه فروش

ساری ، کمربندی غربی، بعد از دانشگاه علوم پزشکی همراه : 09114810120 ثابت : 01133360330

شعبه فروش

ساری، کمربندی شرقی، ۱۰۰متــــــر بعد از خیابان معــلم همراه : 09358029060 ثابت : 01133260330

خدمات

ساری، کیلومتر ۲ جاده جویبار، قبل از تعویض پلاک ثابت : ۰۱۱۳۳۶۰۸۲۲۲
درباره ما
نمایندگی مجاز مدیران خودرو ( حق پرست ) با هدف واردات و صادرات و خدمات پس از فروش انواع خودروهای روز ، همچنین تحقیق و توسعه در زمینه خودرو و صنعت خودروسازی در سال 1390 در شهرستان ساری راه اندازی شد.

ساعت کاری
شنبه تا چهارشنبه : 8 صبح الی 18 عصر
پنجشنبه : 8 صبح الی 14 عصر
جمعه ها تعطیل

ارتباط با ما :

تماس بگیرید : ۰۹۱۱۴۸۱۰۱۲۰

  • شبکه های اجتماعی
نمایندگی حق پرست ساری - کد 355

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به نمایندگی حق پرست ساری می باشد© 2021-2022

بالا

خودروها

شرایط فروش

درباره ما

اخبار