مدیران شرکت خودروسازی MVM در سفر به مازندران که به منظور آشنایی و بررسی ظرفیتها و فرآیند توسعه خدمات به مشتریان این شرکت انجام شد، روز جمعه از نمایندگی حقپرست مدیرانخودرو به عنوان یکی از نمایندگیهای برتر کشور بازدید داشتند.جک لی (Jack Lee) مدیر عامل و ژو یون (Zhou Yun) معاون فروش این خودروسازی معتبر چینی که با هیئت همراه به مازندران سفر کردند، در بازدید از زیرساختهای این نمایندگی اعم از واحد فروش و مرکز خدمات پس از فروش ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام شده توسط این نمایندگی برای افزایش رضایتمندی مشتریان، بر استمرار روند در پیش گرفته شده این مجموعه و توسعه خدمات تاکید کردند. مدیر نمایندگی حقپرست مدیرانخودرو نیز در این بازدید علاوه بر ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده برای افزایش زیرساختهای فنی و خدماتی گفت: تلاش ما در این مجموعه ارائه بهترین خدمات با مناسبترین هزینه و در کمترین زمان به مشتریان است.
هادی حقپرست افزود: یکی از اقداماتی که طی دو سال اخیر به طور جدی پیگیر آن هستیم، افزایش ارتباط با مشتریان با تشکیل باشگاه مشتریان نمایندگی مدیرانخــودرو حقپرست است که نتایج قابل قبولی نیز داشت و در حال گسترش است.وی افزود: نگاه مجموعه مدیرانخودرو حقپرست همواره بر این اصل استوار است که کار اصلی ما با مشتریان پس از فروش خودرو آغاز میشود.مدیر مجموعه خدمات خودرویی حقپرست ساری با اشاره به گستردگی خدمات ارائه شده در این مجموعه اظهار کرد: خوشبختانه با تلاشهایی که انجام شد تا کنون با اقبال خوب مشتریان مجموعه مواجه بودیم و همین رضایتمندی نیز سبب شده که رتبههای خوبی در ارزیابیهای شرکت کسب کنیم.مجموعه خدمات خودرویی مدیرانخودرو حقپرست از سال 2018 تا کنون عناوین متعددی در زمینه فروش و رضایتمندی مشتری کسب کرده است.