باشگاه مشتــریان نمایندگی مدیرانخودرو حقپرســـت با برپایی تــــور یک روزه چریســــــــواران، فضــــایی آموزشــی-تفریحــــی را برای مشتریان خود رقم زد.
مدیریت این مجموعه تصمیم گرفت برای احترام به حقوق مشتریان، از 25 خریدار خودروهای چری که طی یک سال اخیر از این نمایندگی محصولات مدیران خودرو را خریداری کرده بودند دعوت کند تا با خانوادههای خود در تور یک روزه باشگاه حضور یابند و در کنار آشنایی با برخی خدمات شرکت و پاسخ دادن به پرسشهای احتمالی مشتریان درباره خدمات پس از فروش این مجموعه، ساعات جذاب و متفاوتی نیز در کنار خانواده داشته باشند.
باشگاه مشتریان نمایندگی حقپرست مدیران خودرو با هدف ترویج مشتریمداری و ارتقاء خدمات پس از فروش تور یک روزه چریسواران ساری را برگزار کرد.
صبح یک جمعه پاییزی اگر هوا بارانی نباشد، فرصت مناسبی برای برپایی دورهمی در طبیعت هزار رنگ پاییز است. مثل جمعه 22 آذر؛ آسمان ساری آفتابی و هوای شهر با سرمایی پاییزی و پیشزمستانی. باشگاه مشتریان نمایندگی حقپرست مدیران خودرو تصمیم گرفته بزرگترین دورهمی این روز پاییزی در ساری را رقم بزند. برنامهای آموزشی و تفریحی با هدف ترویج مشتریمداری و ارتقاء خدمات پس از فروش بین نمایندگیها که به نظر میرسد استقبال خوبی هم از سوی مشتریان انجام شد.
باشگاه مشتریان نمایندگی حقپرست برای تور یک روزه چریسواران ساری چند برنامه متنوع در نظر گرفته است. ساعت 10 صبح است و خانوادههای اعضای باشگاه مشتریان حقپرست مقابل دفتر این نمایندگی در ابتدای کمربندی ساری جمع شدهاند. رانندهها در سالن نمایشگاه جمع شدهاند و برنامهها و مسیر برای آنها توضیح داده میشود. خانوادهها هم در خودروها منتظرند تا تفریحی متفاوت و چند ساعته را تجربه کنند. تماشای تعدادی خودرو از یک برند در کنار اتوبان، توجه رانندهها و کسبه اطراف نمایندگی را به خود جلب کرده است. به ویژه وقتی که گروه تصویربرداری هم به جمع اضافه میشود و فضا را رسمیتر میکند.
یکی از کارکنان مجموعه، توضیحهای لازم را به رانندگان میدهد و از آنها میخواهد که با حفظ فاصله و چیدمان در نظر گرفته شده برای خودروها، مسیر را پشت سر بگذرانند. مدیر نمایندگی حقپرست میگوید حدود 25 خریدار این شرکت که در یک سال اخیر از این مجموعه محصولات chery را خریداری کردند برای شرکت در این تور یک روزه دعوت شدند.
«هادی حقپرست» که 5 سال پیش این مجموعه را تشکیل داده، از استقبال خوب مشتریان راضی است و امید زیادی دارد که بتواند با انجام این برنامه مانند سالهای اخیر، گامی برای آشنایی خریداران و بخشی از جامعه با حقوق خود پس از خرید یک خودرو داشته باشند.
او خیالش از نظم برگزاری برنامه راحت است. میگوید: «همکارانم در مجموعه همواره تلاش خود را به کار گرفتهاند که خریداران رضایت کامل داشته باشند. برای من و همکارانم این موضوع اهمیت زیادی دارد که صرفا یک مجموعه فروشگاهی نباشیم و مشتریمداری را تقویت کنیم.»
فراتر از خدمات پس از فروش؛ تور یک روزه چریسواران ساری
چند دقیقه بعد از تشریح مسیر و برنامهها، نقشههایی نیز بین خودروها توزیع میشود. البته این نقشهها دو کاربرد دارند. یکی نشان دادن مسیر و دیگری شرکت خانوادهها در قرعهکشی. یکی از برنامههای این دورهمی برپایی قرعهکشی در پایان مراسم و انتخاب دو مشتری به عنوان برندههای استفاده از خدمات سرویس دورهای رایگان است.
خودروی امداد جلوتر از سایر خودروها به راه افتاده و چریسواران ساری در یک خط پشت هم راه میافتند. کاروان چریسواران از مسیر بلوار خزر و خیابان مدرس به میدان ساعت میرسند و پس از گشتن دور این میدان قدیمی، از خیابان 18 دی به سمت میدان شهدا و پس از آن بلوار طالقانی و در نهایت پارک جنگلی شهید زارع حرکت میکنند. احتمالا نخستین بار است که میدان ساعت در یک لحظه 25 خودرو از یک برند را پشت سر هم میبیند.
بیش از 80 نفر با خودروهایی که طی یک سال اخیر توسط این نمایندگی به دست خریداران رسیده، در شهر مسیری یکسان را طی میکنند و قرار است در مقصدی مشخص و در دل طببیعت دور هم جمع شوند. حقپرست معتقد است که فروش خودرو به یک مشتری آغاز تعهد مجموعه به خریدار است. میگوید: «تلاش ما این است که ابتدا خریداران را با حقوقشان در مورد خدمات شرکت و نمایندگی که باید به آنها ارائه شود آشنا کنیم. این حقوق صرفا استفاده از خدمات پس از فروش و خدمات تعمیرگاهی نیست. برخی نکات جزئی و ساده در استفاده از خودروها وجود دارد که دانستن آنها میتواند از بروز بسیاری از مشکلات فنی در خودروها جلوگیری کند.»
فراتر از خدمات پس از فروش؛ تور یک روزه چریسواران ساری
وی میافزاید: «یکی از اهداف اصلی ما در برگزاری تور یک روزه چریسواران افزایش ارتباط با مشتریان و ایجاد فضایی صمیمانه برای مطرح شدن پرسشها و مسائل مربوط به خدمات پس از فروش و استفاده از مشاورههای لازم است.»
خودروها پس از عبور از جاده جنگلی و انجام تست درایو در مسیری پاییزی، به پارک جنگلی شهید زارع میرسند و در قسمتی از پارک، کمپ چریسواران ساری برپا میشود.
با این که باشگاه مشتریان نمایندگی حقپرست برای پذیرایی از خانوادهها تدارکهای لازم را دیده، خود خانوادهها هم امکانات و تجهیزاتی را فراهم کردهاند. زیلوها و حصیرها روی زمین پهن میشود و بساط یک گردش چند ساعته از سبدها بیرون میآید. تیم برگزارکننده هم از قبل فضا را برای پذیرایی فراهم کرده است و هنگام ورود خانوادهها با اهدای بستههایی ویژه به آنها خوشآمد میگوید.
فراتر از خدمات پس از فروش؛ تور یک روزه چریسواران ساری
پذیرایی با میوه و چای و شیرینی هم بخشی از برنامههای اولیه این تور یک روزه است. پرسشهای برخی خریداران درباره مسائل مربوط به خودروها از مشاوران و کارشناسان حاضر در کمپ آغاز میشود و مدیر مجموعه هم تلاش میکند که خانوادهها و خریداران اصلی را با خدمات مشاورهای آشنا کند.
بعد از پذیرایی اولیه، اجرای موسیقی زنده در کمپ نشان میدهد که در برنامهریزی این دورهمی و برای گذراندن چند ساعت مفرح و صمیمی، صرفا به پذیرایی و مسائل فنی خودروها توجه نشده است. برای دقایقی حواس خانوادهها جلب هنرمند حاضر در کمپ میشود و ملودیها و آواز او فضا را به طور کامل تغییر میدهد.
فراتر از خدمات پس از فروش؛ تور یک روزه چریسواران ساری
در گوشهای از کمپ، بساط ناهار هم در حال آماده شدن است. ناهار بین خانوادهها توزیع میشود و کمکم این تور یک روزه به پایان زمان برگزاری نزدیک میشود. قسمت پایانی تور، بریدن کیک 5 سالگی نمایندگی حقپرست مدیران خودرو است. کیکی که به لوگوی شرکت و عنوان نمایندگی هم منقش شده و پس از بریده شدن بین خانوادهها توزیع میشود.
فراتر از خدمات پس از فروش؛ تور یک روزه چریسواران ساری
فضای جمع نسبت به ساعت 10 صبح کاملا تغییر کرده و حالا خانوادهها آشنایی بیشتری با هم پیدا کردهاند. خانوادههایی که دستکم یک وجه اشتراک با هم دارند و آن هم عضویت در باشگاه مشتریان نمایندگی حقپرست است. در پایان مراسم ایستادن خانوادهها در کنار هم، قاب پایانی این دورهمی را ثبت میکند.