Warning: file_get_contents(/home/t355ir/public_html/wp-content/themes/kallyas/demo/all-demos): failed to open stream: No such file or directory in /home/t355ir/public_html/wp-content/themes/kallyas/functions.php on line 6
خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو در سطوح بالای کشور – نمایندگی حق پرست ساری – کد 355
نماینده برتر خدمات پس از فروش مدیران خودرو و فونیکس

نمایندگی حق پرست ساری - کد 355

  • سبد خرید
    سبد خرید شما خالی است.
  • صفحه اصلی
  • محصولات
    • MVM
      • MVM X22 PRO MT
      • X33Cross
      • X55 PRO IE
      • ARRIZO 5 IE FL
    • FOWNIX
      • TIGGO 7 PRO PREMIUM
      • Arrizo 6 GT
      • FX Premium
      • Arrizo 6 PRO
      • Tiggo 8 PROMAX IE
      • Tiggo 8 PRO Eplus
  • اخبار
    • اخبار نمایندگی حق پرست
    • مدیران خودرو
    • ماهنامه
    • ویدئوها
    • معرفی خودرو
    • تکنولوژی
    • تست درایو
  • خدمات پس از فروش
  • شرایط فروش
  • درباره ما
    • تیم نمایندگی
    • تماس با ما
    • پیشنهادات
  • آپاراتآپـــــارات
  • پیش ثبت نامپیـــــش ثبـــــــت نام
تست درایو خودرونوبت دهی خدمات
  • صفحه اصلی
  • اخبار و مقالات
  • اخبار
  • خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو در سطوح بالای کشور

خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو در سطوح بالای کشور

چهارشنبه 30 شهریور 1401 / نوشته شده در اخبار

خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو در سطوح بالای کشور

شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین و فعال ترین خودروساز بخش خصوصی کشور، شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین و فعال ترین خودروساز بخش خصوصی کشور، به تازگی با رونمایی از برند لوکس خود یعنی فونیکس، توانسته بیش از گذشته توجه بازار را به محصولات خود جلب نماید.

طبق جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، «مدیران خودرو» در حوزه خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور، در سال 1400 در بالاترین رده‌ها بین 16 شرکت خودرویی کشور قرار گرفت.

سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) به عنوان نهاد بازرسی مورد تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت، بخش عمده مسئولیت ارزیابی کیفی خودروسازان در کشور را از وجوه مختلف به عهده دارد. یکی از بخش‌های مورد بررسی این نهاد، مربوط به ارزیابی شرکت‌های خدمات پس از فروش و بررسی میزان انطباق آنها با آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو و دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش صنعت خودرو می‌باشد.

در فرآیند ارزیابی خدمات پس از فروش خودروسازان، شاخص‌های مختلفی از جمله وضعیت سیستم خدمات پس از فروش، وضعیت نمایندگی‌های مجاز، رضایتمندی مشتریان، کارایی نمایندگی‌ها (تعمیر خودرو در زمان متعارف) و رضایت نمایندگی‌های مجاز از شرکت عرضه خودرو بررسی می‌گردد.

شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین و فعال ترین خودروساز بخش خصوصی کشور، شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین و فعال ترین خودروساز بخش خصوصی کشور، به تازگی با رونمایی از برند لوکس خود یعنی فونیکس، توانسته بیش از گذشته توجه بازار را به محصولات خود جلب نماید.

شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو موسوم به MVS نیز به دنبال سال‌ها تلاش عوامل این مجموعه، روند صعودی خود را طی کرد و توانست به جایگاه سوم در نتایج ارزیابی دست یابد. بنا بر گزارش ISQI، خدمات پس از فروش مدیران خودرو (MVS) که در سالیان اخیر اقدامات گسترده‌ای در زمینه ارائه خدمات بهتر صورت داده، در سال گذشته با پیروی از آیین نامه ها و استانداردهای مربوطه توانست به این جایگاه دست یابد.

با توجه به امتیازات اخذ شده در شاخص های مختلف، شرکت مدیران خودرو در بخش ارزیابی «سیستم خدمات پس از فروش» با کسب امتیاز 85 در جایگاه دوم در بین سایر شرکت ها ایستاد.

همچنین در شاخص وضعیت نمایندگی های مجاز، موفق به کسب امتیاز 87 و در رضایتمندی مشتریان امتیاز 76 را کسب نموده است.

البته موفقیت مدیران خودرو در زمینه کیفیت و استاندارد، محدود به شبکه خدمات نیست و موارد دیگری را نیز در بررسی‌های انجام شده سال 1400 در بر می‌گیرد. کسب مقام اول در ارزیابی سیستم فروش شرکت‌های خودرویی برای دومین سال پیاپی و چهارمین بار طی 5 سال اخیر، عنوان دیگری است که مدیران خودرو به آن نائل آمد.

همچنین طی نتایج اعلام شده توسط ISQI از منظر رضایت مشتریان واحد فروش نیز این شرکت در رتبه نخست قرار گرفت. شایان ذکر است در ارزیابی مذکور شبکه نمایندگان مدیران خودرو برترین شبکه عرضه کننده خودرو را نیز کسب نموده است. عنوان باکیفیت‌ترین خودرو تولید شده توسط شرکت‌های ایرانی هم به تیگو7 IE محصول برند ام وی ام مدیران خودرو اختصاص یافت.

موفقیت‌های مستمر مدیران خودرو در سالیان اخیر، نشان از عزم این شرکت برای ارتقای هر چه بیشتر جایگاه خود در بازار خودرو کشور و پیشتازی در این صنعت دارد. مسلما این امر جز با کسب رضایت حداکثری مشتریان در بلندمدت محقق نخواهد شد. در همین راستا، MVS با تکیه بر عملکرد شرکت و نرخ رضایت بیش از هفتاد درصدی مشتریان از خدمات، هدف خود را برای ارزیابی آتی ISQI ارتقاء جایگاه اخیر قرار داده است و امید می‌رود این امر با تلاش همه جانبه عوامل شرکت، محقق گردد.

شما می توانید مطالب مرتبط دیگری را نیز در اینجا ببنید

آیا آریزو 6 پرو ارزش خرید دارد؟ 6 دلیل برای خرید
خودرو چری آریزو 6 پرو توسط مدیران خودرو به صورت رسمی معرفی شد
پیگیری رفع موانع تولید خودروسازان در دیدار استاندار و مسئولان محلی استان کرمان با رییس هیات مدیره شرکت مدیران خودرو

آدرس نمایندگی

شعبه فروش

ساری ، کمربندی غربی، بعد از دانشگاه علوم پزشکی همراه : 09114810120 ثابت : 01133360330

شعبه فروش

ساری، کمربندی شرقی، ۱۰۰متــــــر بعد از خیابان معــلم همراه : 09358029060 ثابت : 01133260330

خدمات

ساری، کیلومتر ۲ جاده جویبار، قبل از تعویض پلاک ثابت : ۰۱۱۳۳۶۰۸۲۲۲
درباره ما
نمایندگی مجاز مدیران خودرو ( حق پرست ) با هدف واردات و صادرات و خدمات پس از فروش انواع خودروهای روز ، همچنین تحقیق و توسعه در زمینه خودرو و صنعت خودروسازی در سال 1390 در شهرستان ساری راه اندازی شد.

ساعت کاری
شنبه تا چهارشنبه : 8 صبح الی 18 عصر
پنجشنبه : 8 صبح الی 14 عصر
جمعه ها تعطیل

ارتباط با ما :

تماس بگیرید : ۰۹۱۱۴۸۱۰۱۲۰

  • شبکه های اجتماعی
نمایندگی حق پرست ساری - کد 355

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به نمایندگی حق پرست ساری می باشد© 2021-2022

بالا

خودروها

شرایط فروش

درباره ما

اخبار