در سال 2021، چری در بازارهای آمریکای مرکزی و جنوبی عملکرد خوبی داشت و مدل هایی از جمله Arrizo 6 Pro و Tiggo 2 عملکرد درخشانی داشتند و جوایز متعددی را کسب کردند. در برزیل، Chery Arrizo 6 Pro عنوان “بهترین خودرو” را در هشتمین نمایشگاه Top Car TV به دست آورد. پیش از این، چری جایزه “بهترین وسیله نقلیه مسافری متوسط” را در هفتمین نمایشگاه L’Auto Preferita و جایزه “بهترین خودروی 1.2-1.6 لیتری” را در بیست و سومین ABIAUTO (انجمن مطبوعات خودروسازی برزیل) دریافت کرده بود. در شیلی، چری برنده چهار جایزه سالانه شد: بهترین برند سال، جایزه برتر توسط La Tercera (سوم چیلی)، یک سازمان رسانه ای پیشرو در شیلی. “برند سال” صادر شده توسط Autocosmos، یک سازمان رسانه ای معتبر؛ و “برند SUV سال” و “مدل سال برای Tiggo2” صادر شده توسط ANAC و Publimetro.
برند چری و مدلهای مرتبط با آن در شیلی جوایزی را کسب کردند
آمریکای مرکزی و جنوبی همیشه بازارهای کلیدی برای چری بودهاند و جوایز زیادی از حجم فروش خوب در بازار بدست میآیند. در برزیل، طبق دادههای منتشر شده توسط Fenabrave (فدراسیون ملی توزیع وسایل نقلیه موتوری)، فروش خودروهای سواری چری در دسامبر 2021 با رشد سالانه 16.3 درصدی در رتبه نهم در بین تمام برندهای خودرو قرار گرفت و در رتبه نهم قرار گرفت. در فروش برای هشت ماه متوالی، و سهم بازار به رکورد 2.37٪ رسید. در شیلی، طبق دادههای منتشر شده توسط ANAC (Asociació n Nacional Automotive Riz de Chile A.G.)، چری در دسامبر 2021 با رشد سالانه 57.6 درصدی در بین تمام برندهای خودرو در رتبه پنجم قرار گرفت و از برندهایی مانند نیسان پیشی گرفت. فورد و فولکس واگن با سهم بازار 6.3 درصدی. در بخش بازار SUV، چری در سال 2021 با سهم بازار 15.5 درصد در رتبه اول برای کل سال قرار گرفت. سری Tiggo 2 در ماه دسامبر رتبه اول فروش در بخش SUV را حفظ کرد.
کشت عمیق چری در آمریکای مرکزی و جنوبی نه تنها با عملکرد فروش قوی آن منعکس شده است، بلکه تمرکز آن بر سازماندهی فعالیت های عملیاتی کاربر متنوع است. در فصل دوم چری “With Chery With Love” برای دارندگان وسایل نقلیه، چری فعالیت های مختلفی را با توجه به علایق کاربران در مناطق مختلف برای افزایش وفاداری کاربران به برند برگزار کرد. در اکوادور، چری خانوادههای صاحبان تیگو 7 و تیگو 8 را سازماندهی کرد تا با بازیکنان حرفهای فوتبال در فوتبال آزاد تعامل داشته باشند و صاحبان وسایل نقلیه را از طریق یک برنامه نقاشی والدین-کودکان به فرزندانشان نزدیکتر کرد. در برزیل، یک زن صاحب وسیله نقلیه داستان الهام بخش خود را از دنبال کردن شجاعانه رویای خود به اشتراک گذاشت. او گفت: “تا زمانی که رویایی داشته باشید و به آن پایبند باشید، مطمئناً می توانید آن را محقق کنید. من با تلاش خودم به یک کارمند برجسته تبدیل می شوم. امروز بالاخره به رویای دیرینه خود جامه عمل پوشاندم و وسیله نقلیه ایده آل خود را دریافت کردم.” در شیلی، چری یک جشنواره موسیقی الکتریکی برای دارندگان تیگو 8 برگزار کرد که در آن موسیقی زنده بود و صاحبان وسایل نقلیه پر از شور و شوق بودند در حالی که چراغ های صحنه و چراغ های خودرو با هم می درخشیدند تا فضا را به اوج برساند.
در آینده، چری به قدرت خود در بازارهای آمریکای مرکزی و جنوبی، تلاش برای بهبود کیفیت محصولات خودرو، بهبود بیشتر خدمات مشتریان، تقویت توسعه قدرت برند چری در بازارهای آمریکای مرکزی و جنوبی و افزایش تلاش خواهد کرد. وفاداری مشتری، به طوری که چری بتواند با ثبات تر «جهانی شود» و موفقیت بیشتری را دنبال کند.