مدیران خودرو همواره در سالهای گذشته برنامههای متعددی برای تست درایو محصولات خود توسط مشتریان و متقاضیان برگزار کرده است. در روز پنجشنبه ۲۷ام مردادماه برای نخستین بار یک تست درایو گروهی با حضور تمام محصولات برند MVM در پیست اتومبیلرانی آزادی برگزار شد.
تست درایو یکی از ابزارهای خوب برای بازاریابی خودرو به شمار می رود، مخصوصا برای افرادی که تا یک محصول را از نزدیک لمس نکنند، تصمیم گیری برای انتخاب نمی کنند. خودروسازان نیز به اهمیت این موضوع در سال های اخیر پی برده اند و برای شناخت هرچه بیشتر مشتریان از محصولات، برنامه های تست درایو برگزار می کنند.
خودروهای ام وی ام از جمله X55 Pro ، آریزو5 توربو،X22 Pro و تیگو7 در این برنامه برای تست و بررسی حاضر بودند.
شرکت مدیران خودرو که همواره در برگزاری تست درایو های خانوادگی پیشتاز بوده، علاوه بر برنامه های اختصاصی کلوپ هواداران، معمولا بعد از رونمایی از هر محصول جدید، تست درایوهای جذابی برای مشتریان فعلی و مشتریان آینده خود برگزار می کند. در این برنامه حدود 200 نفر از طریق سایت، صفحه مجازی شرکت و 4 نمایندگی حاضر در این برنامه ثبت نام کرده بودند که در بازه 6 ساعته این برنامه، حدود 400 نفر موفق به انجام تست درایو شدند.